Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3000440503   Plans de suport individualitzats competencials. EAP zona marina
2019-2020   Taller. Educació Infantil-Primària
  
   22/10/2019 - 15/3/2020 (12 hores) de 15:00h a 18:30h
   CRP del Baix Llobregat II
   Rambla Pompeu Fabra, s/n (Gavà) 
  
Format   Presencial
Organització   ST al Baix Llobregat
  
  
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019
  
Descripció i   Metodologia:   El PI ha d'incloure les mesures i els suports adreçats a l'alumnat referents als àmbits, les àrees o matèries que afavoreixen l'assoliment de les competències bàsiques, i els criteris d'avaluació que se li han assignat, superiors o inferiors als que corresponen al nivell en què està escolaritzat, i qualsevol altra decisió de l'equip docent quant a la resposta educativa.
  
Objectius   Elaborar PI de forma competencial
  
Continguts   Elements del Pla de suport individualitzat:

-Dades personals
-Dades escolars
-Breu justificació del PI
-Proposta educativa. El punt de partida per a la proposta educativa que ha de quedar detallada al PI és la programació d’aula (formada per les unitats didàctiques o projectes) del grup on es troba inclòs l’alumne. Segons aquesta programació s’adaptaran els criteris d’avaluació dels àmbits o àrees que pertoquin.
-Avaluació. Criteris d’avaluació
-Temporització
-Mesures i suports
-Conformitat del pla de suport individualitzat
-Seguiment del PI
  
Formador/a   María Macía Golobardes
  
Avaluació   -Realitzar les activitats de participació i de les tasques encomanades.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
- Tenir una avaluació positiva de les activitats de participació i de les tasques encomanades.
  
Persones  destinatàries   Psicopedagogs dels serveis educatius que assessoren a centres.
  
E-mail   dtbaix@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   22/10/2019   1500   1830 
 Sessió 2   diumenge   15/03/2020   1500   1830 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent